کمد نگهداری اسناد

کمد نگهداری اسناد

با توجه به حجم بالای استفاده از آرشیو آزمایشها و اسناد و پرونده ها در آزمایشگاه ها نیاز به محلی جهت نگهداری و ذخیره سازی آنها بسیار ضروری می باشد تا در مواقع مورد نیاز دسترسی به آنها نیز به آسانی انجام شود. همچنین امنیت این اسناد، بسیار حائز اهمیت می باشد، و در مکانهایی که امکان آتش سوزی و اتفاقات پیش بینی نشده وجود دارد مانند آزمایشگاه ها، امری بسیار حیاتی محسوب می شود و نیاز به استفاده از کمدهای نگهداری با کیفیت بالا و در صورت نیاز ضد حریق می باشد، در همین راستا دوریس با توجه به نیاز و درخواست مشتریان و با توجه به بودجه آنها کمدهای نگهداری اسناد را اختصاصأ طراحی و تولید می کند که یکی از بهترین نوع سیستم های ذخیره سازی پرونده های اداری، استفاده از این کمدهای نگهداری اسناد است که در برخی موارد ممکن است به آسان شدن فرایند کار نیز کمک کنند.

کمد نگهداری اسناد عمودی دوریس

 

کمد نگهداری اسناد عمودی، نام سیستم فایلینگ استانداردی است که احتمالا در ادارات و دفاتر بسیاری مشاهده کرده اید. به دلیل استفاده آسان، این کمدهای نگهداری اسناد در سراسر دنیا هنوز هم طرف داران زیادی دارد که بخاطر ساختار عمودی، محکم هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند، برای مکان های کوچک و یا دارای محدودیت فضا کمدهای نگهداری اسناد عمودی بهترین انتخاب است.

کمد بایگانی اداری کشویی

 

کمد نگهداری اسناد یا کمد بایگانی کشویی راه حل مناسبی برای مرتب سازی پرونده ها و اسناد است که عملکرد مشابه کمد نگهداری اسناد عمودی دارد، با این تفاوت که عرض کمدهای بایگانی اداری کشویی بطور قابل توجهی بیشتر از کمد نگهداری اسناد عمودی هستند و فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند. اگر محدودیت فضا ندارید کمدهای بایگانی کشویی انتخاب بسیار خوبی می باشد که دو برابر کمدهای عمودی فضا جهت نگهداری اسناد برای شما ایجاد خواهند کرد.

در هنگام سفارش دقت داشته باشید کمدهای نگهداری اسناد کشویی فضای بیشتری از دفتر شما اشغال خواهند کرد و برای این کمدها به فضای اختصاصی احتیاج خواهید داشت ولی اگر بین خرید دو کمد عمودی و یک کمد کشویی میخواهید تصمیم بگیرید توصیه ما خرید کمد نگهداری اسناد کشویی است که یک روش عالی برای نگه داشتن پرونده های بیشتر، در مقایسه با جدا کردن پرونده ها در میان چند کمد کوچکتر است

کمد نگهداری اسناد اداری پایه

اگر به دنبال کمد نگهداری اسناد کوچکتری هستید و یا محدودیت فضای زیادی دارید و یا برای هر کارمندی یک کمد نگهداری اسناد جداگانه نیاز دارید توصیه ما استفاده از یک کمد بایگانی با ارتفاع کوچک تر است که معمولا به عنوان بخشی از یک میز اداری قابل استفاده هستند و حتی امکان ساخت آنها برای قرار گرفتن زیر میز نیز وجود دارد.

کمد نگهداری اسناد اداری انبار

 

کمد نگهداری اسناد اداری انباری با قفسه های بزرگ و عریض ساخته شده اند تا تعداد اسناد و پرونده های بیشتری را نگهداری کنند. مدیران ادارات و یا شرکت ها می توانند بسته به اهمیت اسناد و مدارک این کمدها را با بدون قفل، با قفل های رمزدار یا الکترونیکی سفارش دهند. این کمدها را می توان به طور اختصاصی در ابعاد و اندازه های دلخواه طراحی و تولید کرد.

کمد های نگهداری اسناد ضد حریق

 

در حالی که امیدواریم هیچ وقت با مسئله آتش سوزی مواجه نشوید، اما نمی توانیم منکر شویم که احتمال آتش سوزی در آزمایشگاه ها به دلیل وجود مواد آتش زا بالاست، در همین راستا تجهیزات آزمایشگاهی دوریس کمدهای نگهداری اسناد ضد حریق را پیشنهاد می کند که بسته به نیاز و درخواست شما قابلیت ساخت کمد از جنس های مختلف ضد حریق مانند فولاد، HPL و … را فراهم آورده ایم.

کمدهای نگهداری اسناد ضد حریق، ضخیم تر و قوی تر ساخته می شوند تا در صورت بروز آتش سوزی یا سیل، اسناد موجود در داخل  آن را محافظت کنند. برای مشاغلی که اسناد حساسی دارند که امکان جایگزینی ندارند، کمد بایگانی اداری پرونده های ضد حریق یک ضرورت است.

مشخصات فنی کمدهای نگهداری اسناد دوریس:

 

  • جنس بدنه به انتخاب خریدار فولاد|MDF | PVC | HPL
  • دارای پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک چرمی
  • ضد خش و ضد زنگ
  • دارای طبقات متعدد با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای لولای استیل
  • درب آسان بازشو قفل دار

ویژگی های کمد نگهداری اسناد دوریس

  • ساخت کمدها به دو صورت افقی و عمودی
  • نگهداری مقادیر زیاد پرونده ها در فضای کم و استفاده بهینه از فضا
  • دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مورد نیاز و بالا بردن بهره وری کارمندان
  • امنیت بالا در حریق و آتش سوزی در صورت استفاده از کمد نگهداری اسناد ضد حریق دوریس
  • دارای امکان استفاده از انواع قفل های رمزدار و الکترونیکی جهت بالا بردن امنیت اسناد محرمانه
  • طراحی و تولید اختصاصی با توجه به محیط کاری مشتریان جهت استفاده بهینه از فضا
  • امکان سفارش در رنگ بندی دلخواه خریداران
  • امکان سفارش در ابعاد و اندازه های دلخواه

ابعاد و اندازه ها و تنوع کمدهای نگهداری اسناد

 

کمدهای نگهداری اسناد آزمایشگاهی در دوریس با توجه به درخواست و نیاز مشتری به صورت اختصاصی طراحی و  تولید می شود.

کمدهای نگهداری اسناد جادار و کاربردی تولید شده در دوریس، راه حل مناسبی برای مرتب سازی، بایگانی و نگهداری اسناد مهم شماست.جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در دوریس تماس بگیرید