صفحات رویه آزمایشگاهی استیل

صفحات رویه آزمایشگاهی استیل

وقتی از صفحات رویه استیل صحبتی می شود یک آزمایشگاه شیک و براق را تصور کنید، این صفحات از یک آشپزخانه کوچک گرفته تا آزمایشگاه های بزرگ و تحقیقاتی می تواند گزینه مناسبی باشد به شرطی که از مواد شیمیایی زیادی در آن ها استفاده نشود که باعث خردگی این صفحات رویه شود.صفحات رویه استیل ضد زنگ می باشد و  برای تمیز کردن آن میتوانید از پارافین استفاده کنید. مقاومت بالایی  در مقابل ضربه دارد این کابینت در مکانهایی که بحث میکروب زدایی خیلی مهم است استفاده میشود مثل آشپزخانه های صنعتی و کترینگ ها صفحه روی کابینت، پایه ها و کشوها همه از استیل ساخته میشود

صفحات رویه استیل برای چه آزمایشگاه هایی مناسب است؟

 

صفحات رویه استیل برای آزمایشگاه های میکروبی که تمیزی و عدم آلودگی صفحات رویه بسیار حائز اهمیت می باشد و به صفحات بدون درز نیاز دارند مناسب می باشد ولی باید خاطر نشان کرد که این سینک ها مقاومت کمتری در برابر مواد شیمیایی دارند و تغییر رنگ می دهد و اگر به دنبال صفحه رویه ای هستید که همه درخواست های شما را پوش دهد و از مقاوت بالاتری برخوردار باشد بهتر است از صفحات رویه سنگ آسکیلان استفاده کنید.

صفحات استیل برای آشپزخونه

 

صفحات رویه استیل برای آشپزخانه های شلوغ بسیار مناسب هستند و اگر شما کسی هستید که مدام در آشپزخانه مشغول کار هستید و ریخت و پاش زیادی دارید بهترین گزینه برای آشپزخانه شماست و نیازی نیست نگران خط و خش و تغییر رنگ رویه های کابینت های خود باشید و تنها با یک دستمال خیس می توانید آنها را تمیز کنید.

مزایا و معایب صفحات رویه استیل

 

صفحات رویه استیل در برابر حرارت و گرما مقاوم است. صفحات استیل به طور کامل با هر نوع مشخصاتی قابل تنظیم می باشند و می تواند بدون درز نصب می شوند. سطح بهداشتی آن غیر متخلخل و به آسانی تمیز می شوند. از طرف دیگر، البته این واقعیت است که هر گونه اثر انگشت، اسمیر و همچنین خراش براحتی بر روی صفحه کابینت استیل قابل رویت می باشد.

در ضمن این صفحات مقاومت کمتری در برابر مواد شیمیای دارند و تغییر رنگ می دهند.

جهت مشاوره تخصصی برای انتخاب صفحه رویه  مناسب و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در دوریس تماس بگیرید.

برچسبها

آزمایشگاه آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه شیمی آزمایشگاه میکروبی آزمایشگاه میکرو بیولوژی تجهیزات آزمایشگاهی تجهیزات ثابت آزمایشگاه خرید هود آزمایشگاهی خرید هود شیمیایی راه اندازی آزمایشگاه ساخت سکوبندی آزمایشگاه سکوبندی سکوبندی آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه داروسازی سکوبندی آزمایشگاه شیمی سکوبندی آزمایشگاه میکروب سکوبندی آزمایشگاه میکروبی سکوبندی آزمایشگاه چیست سکوبندی آزمایشگاهی سکوبندی جزیره آزمایشگاه سکوبندی میز وسط سکوبندی میز کنار سکوبندی و تجهیز آزمایشگاه شرکت سکوبندی تهران طراحی آزمایشگاه طراحی سکوبندی آزمایشگاه قیمت تجهیزات آزمایشگاهی مبلمان آزمایشگاهی میز آزمایشگاه میز بندی آزمایشگاه میز ترازو آزمایشگاه میز توزین میز وسط هود آزمایشگاه هود شیمی هود شیمیایی هود کانوپی پروژه سکوبندی آزمایشگاه کابینت آزمایشگاهی کابینت بندی کابینت بندی آزمایشگاه کمد آزمایشگاهی کمد نگهداری کمد نگهداری مواد کمدهای آزمایشگاهی