صفحات رویه آزمایشگاهی HPL

صفحات رویه آزمایشگاهی HPL

صفحات رویه آزمایشگاهی HPL از چندین لایه لمینت فشرده آغشته به رزین ساخته شده است که تحت فشار و در دمای بالا طی فرآیندهای پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا تولید می شود که در نهایت یک لایه روکش ملامینه آن را تکمیل می نماید و ماده تولید شده از نظر جنس بسیار محکم و مقاوم است و از زیبایی چشم نوازی برخوردار است.صفحات رویه آزمایشگاهی HPL، به دلیل تحمل بار زیاد و مقاومت در برابر سایش ، ضربه ، خراش و تغییرات شدید دما گزینه مناسبی برای بسیاری از کاربردهای آزمایشگاهی می باشد.

مقاوت صفحات رویه آزمایشگاهی HPL

مقاوم در برابر خراش و سایش

وجود لایه ملامینه نهایی در صفحات رویه HPL باعث شده از استحکام بالایی برخوردار باشد و در  برابر ضربه، خراش و سایش بسیار مقاوم است.

مقاومت در برابر رطوبت

صفحات رویه HPL، هم سطح و هم هسته این صفحات با استفاده از رزین های مخصوص دماسنج تولید می شوند که باعث می شوند در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر شوند و در نتیجه رنگ آنها ثابت است و دچار پوسیدگی نمی شوند.

مقاومت در برابر آتش سوزی

در ساخت صفحات رویه آزمایشگاهی HPL، تمام الزامات و استانداردهای ایمنی سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شده است و نیز به دلیل چگالیتی بالا، در دمای بالا شبیه به چوب سخت مشتعل می شود در نتیجه ذوب یا منفجر نمی شوند.

 مقاوم در برابر اسید های ضعیف

به دلیل استفاده از یک لایه روکش ملامینه در لایه بیرونی صفحات رویه آزمایشگاهی HPL، این صفحات در مقابل اسید های ضعیف و متوسط مقاوم هستند و مناسب محیط آزمایشگاه های شیمی می باشد.

 مقاوم در برابر الکتریسیته:

به دلیل استفاده از چسب رزین فنولیک در تولید صفحات رویه HPL، در مقابل جریان الکتریسیته مقاوم هستند.

قابلیت ها و مزیت های صفحات رویه HPL

صفحات رویه HPL  به راحتی تمیز می شوند و از آنجا که رطوبت را جذب یا حفظ نمی کند، می توان آنها را مرتباً با استفاده از مواد تمیز کننده استاندارد یا ضد عفونی کننده های قوی به راحتی تمیز کرد. علاوه بر آن صفحات رویه HPL به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و دوست دار طبیعت به نسبت سایر صفحات آزمایشگاهی اثرات مخرب کمتری برای طبیعت و محیط زیست دارد.

تنوع رنگ صفحات رویه HPL

صفحات رویه HPL، به دلیل تولید در رنگ های زیبا و متنوع، تقریبا تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند.

جهت مشاوره تخصصی برای انتخاب صفحه رویه  مناسب و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید  با همکاران ما در دوریس تماس بگیرید.

برچسبها

آزمایشگاه آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه شیمی آزمایشگاه میکروبی آزمایشگاه میکرو بیولوژی تجهیزات آزمایشگاهی تجهیزات ثابت آزمایشگاه خرید هود آزمایشگاهی خرید هود شیمیایی راه اندازی آزمایشگاه ساخت سکوبندی آزمایشگاه سکوبندی سکوبندی آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه داروسازی سکوبندی آزمایشگاه شیمی سکوبندی آزمایشگاه میکروب سکوبندی آزمایشگاه میکروبی سکوبندی آزمایشگاه چیست سکوبندی آزمایشگاهی سکوبندی جزیره آزمایشگاه سکوبندی میز وسط سکوبندی میز کنار سکوبندی و تجهیز آزمایشگاه شرکت سکوبندی تهران طراحی آزمایشگاه طراحی سکوبندی آزمایشگاه قیمت تجهیزات آزمایشگاهی مبلمان آزمایشگاهی میز آزمایشگاه میز بندی آزمایشگاه میز ترازو آزمایشگاه میز توزین میز وسط هود آزمایشگاه هود شیمی هود شیمیایی هود کانوپی پروژه سکوبندی آزمایشگاه کابینت آزمایشگاهی کابینت بندی کابینت بندی آزمایشگاه کمد آزمایشگاهی کمد نگهداری کمد نگهداری مواد کمدهای آزمایشگاهی