سکوبندی آزمایشگاه

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت رهپویان صادق- فاز ۱

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت رهپویان صادق- فاز ۱

سکوبندی آزمایشگاه با شرکت رهپویان صادق- فاز 1

شرکت رهپویان صادق، که به عنوان یکی از مشتریان برجسته گروه تجهیزات آزمایشگاهی دوریس میباشد، با همکاری حرفه‌ای تیم فنی دوریس، موفق به نصب و راه‌اندازی سکوبندی آزمایشگاه میکروب و شیمی با کیفیت بسیار بالا و استاندارد A شد.
این پروژه، که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و اجرای دقیق در زمان مقرر، توانست رضایت کامل مشتری را جلب کند، شامل راه اندازی کامل تجهیزات سکوبندی آزمایشگاه شیمی (Structure of the chemical laboratory) و سایر ملزومات مورد نیاز برای آزمایشگاه شرکت رهپویان صادق- فاز 1 بود.
تیم دوریس با توجه به نیازهای خاص مشتری و ارائه راهکارهای تخصصی، توانست محیطی ایده‌آل و کاملاً مجهز برای فعالیت‌های آزمایشگاهی در این شرکت فراهم آورد. در ادامه به بررسی جزییات بیشتر این پروژه می‌پردازیم.

پروژه سکوبندی آزمایشگاه شرکت رهپویان صادق- فاز 1 شامل :

 

تاریخچه و زمینه فعالیت شرکت رهپویان صادق- فاز 1

 

شرکت رهپویان فناور صادق در زمینه تولید واکسن های کانژوگه و غیر کانژوگه پلی ساکاریدی را که شامل واکسن های هیب، مننژیت و پنوموکوک است، بر اساس استاندارد های بین المللی و با هدف ابتدا تأمین نیازهای داخل کشور و سپس صادرات مازاد محصول به خارجی آغاز کرده است. روند کامل تولید از شروع به ساخت تا فورمولاسیون و بسته بندی، طراحی شده و با همکاریهایی از صاحبان دانش و فناوری از داخل و خارج از کشور به پیش می رود.

به‌منظور ارتقاء استانداردها و بهبود کیفیت واکسن‌ها، شرکت رهپویان فناور صادق-فاز 1 با تجهیزات آزمایشگاهی دوریس همکاری کرده است. این همکاری شامل تجهیز کامل آزمایشگاه رهپویان صادق-فاز 1 با سیستم‌های پیشرفته و سکوبندی آزمایشگاه با کیفیت A از سوی دوریس بوده‌است. این تجهیزات به  آزمایشگاه شیمی و میکروبی این امکان را می‌دهد تا آزمایشات دقیق تر و تحقیقات میکروبی پیشرفته با بالاترین استانداردها انجام شوند و این اطمینان حاصل شود که تمامی آزمایشات و تحقیقات، در محیط ایمن با استانداردهای جهانیاست.

عکس های سکوبندی شرکت رهپویان صادق- فاز 1

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *