سفارش سکوبندی آزمایشگاه

سفارش سکوبندی آزمایشگاه

سفارش سکوبندی آزمایشگاه، نیازمند نیاز سنجی تخصصی گروهی متشکل از صاحبان آزمایشگاه ، کاربران و تکنسین های آزمایشگاه ، تیم طراحی آزمایشگاه ، تیم فنی ساخت سکوبندی آزمایشگاه می باشد .سفارش سکوبندی آزمایشگاه در مرحله راه اندازی اولیه آزمایشگاه و باز طراحی آزمایشگاه انجام می شود .

سکوبندی آزمایشگاهی ساخت دوریس قابلیت مونتاژ و دمونتاژ را دارند . به دلیل حساسیت تاثیر سکوبندی استاندارد در بهره وری محیط آزمایشگاه و همچنین هزینه نسبتا بالای سکوبندی ، ضروری است که این مرحله با دقت بالایی انجام شود .

تجهیزات ثابت آزمایشگاهی دوریس ، با بهره مندی از تیم های تخصصی طراحی و ساخت سکوبندی آزمایشگاه در تمامی مراحل سفارش سکوبندی آزمایشگاه مشتریان خود را همراهی و راهنمایی می نماید . در این مقاله قصد داریم مراحل سفارش سکوبندی آزمایشگاه را شرح دهیم.

مراحل سفارش سکوبندی آزمایشگاه

  • نیاز سنجی اولیه صاحبان آزمایشگاه ( کارفرما )

در این مرحله صاحبان آزمایشگاه نیاز ها و خواسته های خود را با هدف طراحی اولیه آزمایشگاه و یا باز طراحی سکوبندی آزمایشگاه در قالب یک در خواست به شرکت سکوبندی آزمایشگاه ارائه می نماید . در این مرحله کارفرما با توجه به اهداف کاری آزمایشگاه ، حجم کار آزمایشگاه، تعداد کاربران آزمایشگاه ، تجهیزات ثابت آزمایشگاهی مورد نیاز در خواست خود را تنظیم می کند .بودجه در نظر گرفته شده نیز در این مرحله ارزیابی و اعلام می گردد.

  • برگزاری جلسه با تیم اجرایی سکوبندی آزمایشگاه

در این جلسه صاحبان آزمایشگاه خواسته ها و اهداف خود از طراحی داخلی آزمایشگاه را با تیم اجرایی در میان خواهند گذاشت . برای داشتن بهترین نتیجه از این جلسه بهتر است علاوه بر صاحبان آزمایشگاه ، تکنسین های اجرایی آزمایشگاه نیز در جلسه حضور داشته باشند .

  • بازدید اولیه از محل آزمایشگاه

بازدید اولیه از محل آزمایشگاه توسط کارشناسان فنی و اجرایی تجهیزات آزمایشگاهی دوریس انجام خواهد شد .

  • طراحی سکوبندی آزمایشگاه

طراحی سکوبندی آزمایشگاه با توجه به در خواست کارفرما و نظریه تخصصی تیم فنی انجام و طرح اولیه برای ایشان ارسال خواهد گردید. طرح ارسالی در صورت تایید در اختیار کارگاه ساخت سکوبندی آزمایشگاه قرار خواهد گرفت . در غیر اینصورت طی چند مرحله مذاکره طبق خواست و نظرات ایشان تغییرات لازم اعمال خواهد شد.

  • تامین تجهیزات ثابت آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی دوریس تامین کننده تجهیزات ثابت آزمایشگاهی شامل سینک و کاپ سینک آزمایشگاهی ، شیر آلات آزمایشگاهی ، دوش و چشم شوی اضطراری ، رک خشک کن، تجهیزات الکتریکی آزمایشگاهی برای سکوبندی های اجرا شده توسط این مجموعه ، نیز می باشد .

    1. چک لیست سفارش سکوبندی آزمایشگاه
    2. نیاز سنجی اولیه کارفرما
    3. تنظیم لیست اهداف و نیازها ی آزمایشگاه
    4. برآورد هزینه مورد نظر برای باز طراحی و یا ساخت سکوبندی آزمایشگاه
    5. ارسال در خواست برای شرکت سکوبندی آزمایشگاه
    6. برگزاری جلسه با تیم اجرایی سکوبندی آزمایشگاه