سکوبندی آزمایشگاه

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت پوبر

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت پوبر

سکوبندی آزمایشگاه برای شرکت پوبر

شرکت پوبر، به عنوان یکی از مشتریان دارویی گروه تجهیزات آزمایشگاهی دوریس، با همکاری حرفه‌ای تیم فنی دوریس موفق به نصب و راه‌اندازی سکوبندی آزمایشگاه دستگاهی (Structure of the Chemical Laboratory) و صفحات رویه آسکیلان با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای گرید A شد.

این پروژه به دلیل دقت در اجرا و تحویل به‌موقع، توانست رضایت کامل شرکت پوبر را جلب کند. تیم آسکیلان لب با توجه به نیازهای خاص مشتری و ارائه راهکارهای تخصصی، توانست محیطی ایده‌آل و کاملاً مجهز برای فعالیت‌های آزمایشگاهی در این شرکت فراهم آورد. در ادامه به بررسی جزییات بیشتر این پروژه می‌پردازیم.

پروژه سکوبندی آزمایشگاه شرکت پوبر شامل :

 

تاریخچه و دستاوردهای شرکت پوبر

 

پوبر، پیشگام در بازاریابی و توزیع محصولات زیبایی و مدیکال پوست و همچنین مکمل غذایی و دارویی در ایران می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در تهران واقع شده است و با بیش از 1000 پرسنل در تهران و تمامی شهرستان ها فعال می باشد. گروه پوبر در تهران و شعب شهرستان ها با بیش از 6500 مرکز شامل داروخانه ، سالن ، مراکز زیبایی همکاری دارند و محصولات توزیع مویرگی می شود. شرکت پوبر در سال 1979 با هدف خدمت رسانی به هم وطنان عزیز و ارائه بهترین ها در زمینه پوست و زیبایی در ایران تاسیس شد.

همچنین، شرکت پوبر برای سکوبندی آزمایشگاه‌ دستگاهی خود، با تیم حرفه‌ای تجهیزات آزمایشگاهی دوریس همکاری داشته است. این تجهیزات با بالاترین کیفیت و استانداردهای بین‌المللی، تمامی نیازهای دقیق و تخصصی آزمایشگاه‌ را پاسخگو بوده‌ است.

عکس های سکوبندی شرکت پوبر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *