سکوبندی آزمایشگاه

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت کیمیا کالای رازی

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت کیمیا کالای رازی

سکوبندی آزمایشگاه برای شرکت کیمیا کالای رازی

شرکت کیمیا کالای رازی، که به عنوان یکی از مشتریان برجسته گروه تجهیزات آزمایشگاهی دوریس میباشد، با همکاری حرفه‌ای تیم فنی دوریس، موفق به نصب و راه‌اندازی سکوبندی آزمایشگاه شیمی با کیفیت بسیار بالا و استاندارد A شد.
این پروژه، که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و اجرای دقیق در زمان مقرر، توانست رضایت کامل مشتری را جلب کند، شامل راه اندازی کامل تجهیزات سکوبندی آزمایشگاه شیمی ( Structure of the chemical laboratory ) و سایر ملزومات مورد نیاز برای این شرکت است.
تیم دوریس با توجه به نیازهای خاص مشتری و ارائه راهکارهای تخصصی، توانست محیطی ایده‌آل و کاملاً مجهز برای فعالیت‌های آزمایشگاهی در این شرکت فراهم آورد. در ادامه به بررسی جزییات بیشتر این پروژه می‌پردازیم.

پروژه سکوبندی آزمایشگاه شرکت کیمیا کالای رازی شامل :

 

  • سکوبندی میز کنار (the side table benching)
  • سکوبندی میز وسط (benching of the middle table)
  • میز توزین
  • کمد آزمایشگاهی

تاریخچه و دستاوردهای شرکت کیمیا کالای رازی

 

شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید محصولات متنوع در زمینه‌های مختلف درمانی تأسیس شد. اولین محصول این شرکت، با نام تجاری آرگوسول، در سال ۱۳۹۴ به بازار عرضه گردید و به درمان بیماری‌های چشمی پرداخته است. در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، تحقیقات و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت این شرکت منجر به تولید چندین محصول با کارایی بسیار بالا شد. از جمله محصولات موفق این دوره می‌توان به محصولات نانو لیپوزومال اشاره کرد که تأییدیه ستاد توسعه فناوری نانو را دریافت کردند.

شایان به ذکر است شرکت کیمیای کالای رازی برای سکوبندی آزمایشگاه و تجهیز کامل آزمایشگاه شیمی از تیم حرفه‌ای تجهیزات آزمایشگاهی دوریس همکاری داشته‌است. این تجهیزات با کیفیت بالا، پاسخگوی نیازهای دقیق و تخصصی آزمایشگاه‌ است.

در حال حاضر، شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی با تولید بیش از ۳۰ محصول در زمینه‌های دارویی، مکمل و بهداشتی، طیف گسترده‌ای از نیازهای درمانی و بهداشتی جامعه را پوشش می‌دهد.

عکس های سکوبندی شرکت کیمیا کالای رازی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *