سکوبندی آزمایشگاه

کابینت آزمایشگاهی سقفی

کابینت آزمایشگاهی سقفی یا Top mounted cabinets در بالای کابینت های بلند دیواری نصب می شوند. این مدل کابینت آزمایشگاهی  مجهز به سیستم ریلی نردبانی برای دسترسی آسان است. به عنوان تجهیزات اضافی می توان یک نردبان و یک قلاب نگهدارنده نردبان نیز سفارش داد.

هر کابینت سقفی به طور استاندارد دارای قفسه قابل تنظیم ارتفاع است. در صورت درخواست می توان قفسه های اضافی را نیز تهیه کرد.

ویژگی کابینت های آزمایشگاهی سقفی

جنس کابینت های آزمایشگاهی سقفی از متریال استاندارد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد . در پایین این کابینت ها نواری آلومینیومی و یا آلیاژی جهت نصب نردبان و ریل جابجایی نردبان طراحی شده است . این کابینت های آزمایشگاهی پیچ و رول بر روی دیوار و یا در صورت ضرورت سقف نصب می شوند .
ویژگی خاص کابینت سقفی آزمایشگاهی که استفاده از آن را بهینه کرده است ، نحوه باز شدن درب آن جهت استفاده آسان و حداکثری از فضای کابینت می باشد . طراحی درب ها در این  کابینت ها با جهت باز شدن آن متفاوت می شود . جهت باز شدن با در نظر گرفتن فضای آزمایشگاه بصورت کلاسیک ، ریلی و یا به سمت بالا می باشد .

انواع کابینت آمایشگاهی سقفی

 

  • کابینت آزمایشگاهی سقفی تک درب
  • کابینت آزمایشگاهی سقفی دو درب

 

این مدل کابینت های آزمایشگاهی مانند سایر کابینت های آزمایشگاهی ساخت دوریس در برابر مواد آزمایشگاهی مقاوم بوده و امکان سفارش وساخت در ابعاد و اندازه استاندارد و یا اختصاصی متناسب با فضا و نیاز صاحبان آزمایشگاه را دارد.

همکاران ماهر ما در دوریس آماده چالش های جدید و پذیرفتن پروژه های شما عزیزان هستند، مهم نیست پروژه شما کوچک یا بزرگ است ما تمام نیروی خود را به کار میگیریم تا بهترین ها را با شرایط و نیاز شما برای تان فراهم آوریم .​جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع  کابینت های آزمایشگاهی با همکاران ما در تجهیزات آزمایشگاهی دوریس در تماس باشید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *