سکوبندی آزمایشگاه

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت ذوب آهن پاسارگاد

عقد قرارداد سکوبندی با شرکت ذوب آهن پاسارگاد

سکوبندی آزمایشگاه برای شرکت ذوب آهن پاسارگاد

شرکت ذوب آهن پاسارگاد، به عنوان یکی از مشتریان معتبر صنعتی تجهیزات آزمایشگاهی دوریس، با همکاری حرفه‌ای تیم فنی دوریس موفق به نصب و راه‌اندازی سکوبندی آزمایشگاه شیمی ( Structure of the chemical laboratory ) و صفحات رویه از جنس استیل 304 با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای گرید A شد.

این پروژه به دلیل دقت در اجرا و تحویل به‌موقع، توانست رضایت کامل شرکت ذوب آهن پاسارگاد را جلب کند. تیم آسکیلان لب با توجه به نیازهای خاص مشتری و ارائه راهکارهای تخصصی، توانست محیطی ایده‌آل و کاملاً مجهز برای فعالیت‌های آزمایشگاهی در این شرکت فراهم آورد. در ادامه به بررسی جزییات بیشتر این پروژه می‌پردازیم.

پروژه سکوبندی آزمایشگاه شرکت ذوب آهن پاسارگاد شامل :

 

دستاوردهای شرکت ذوب آهن پاسارگاد

 

ذوب آهن پاسارگاد از سال ۱۳۹۲ با هدف ایجاد چرخه کامل تولید فولاد، از استخراج سنگ آهن تا تولید محصولات نورد شده و آلیاژی با استانداردهای بین‌المللی، به فعالیت می‌پردازد. این شرکت در مراحل مختلفی از توسعه قرار دارد و واحدهای ذوب و ریخته‌گری، تولید آهن اسفنجی، گندله‌سازی و واحدهای نورد و عملیات حرارتی را به بهره‌برداری رسانده است که ظرفیت بالایی برای تولید مقاطع فولادی و محصولات نهایی دارند.

ذوب آهن پاسارگاد در راستای توسعه خود، واحدهای جدیدی همچون تولید ریل قطار را راه‌اندازی کرده و با بهینه‌سازی فرآیندها، ضمن کاهش مصرف انرژی، کیفیت محصولات خود را افزایش داده‌است.

برای اجرای سکوبندی آزمایشگاه شیمی، این شرکت با تیم حرفه‌ای تجهیزات آزمایشگاهی دوریس همکاری کرده است. این سکوبندی با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی، به تمامی نیازهای دقیق و تخصصی این آزمایشگاه پاسخگو بوده و بهره‌وری و دقت فرآیندهای آزمایشگاهی را به حداکثر رسانده است.

عکس های سکوبندی شرکت ذوب آهن پاسارگاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *