طراحی و تولید اختصاصی

طراحی و تولید اختصاصی

طراحی و تولید اختصاصی تجهیزات آزمایشگاهی از جمله سکوبندی آزمایشگاه نیازمند رعایت استاندارد های زیادی است . از سوی دیگر علاوه بر استاندارد های کلی محیط آزمایشگاهی هر آزمایشگاه طبق زمینه فعالیت خود قوانینی خاص خود را باید رعایت بگیرد .
مدیران و طراحان آزمایشگاهها باید این نکته را در نظر داشته باشند که تمامی این قوانین در راستای حفظ ایمنی محیط و سلامت کارکنان می باشد .

طراحی و تولید اختصاصی تجهیزات آزمایشگاهی نیاز به مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و از طرفی نیروهای متخصص دارد .
طراحی و تولید اختصاصی غالبا شامل تجهیزات ثابت آزمایشگاهی مانند انواع سکوبندی و کابینت بندی آزمایشگاه ، انواع هود مانند هود شیمیایی هود بازویی و هود کمبی ، سینک و کاپ سینگ ، انواع شلف و کمد های نگهداری مواد شیمیایی ، کمد نگهداری کپسول و کمد نگهداری اسناد و مدارک و میز توزین همچنین کنسول اتاق کنترل می باشد .

تیم اجرایی ما در تجهیزات آزمایشگاهی دوریس پس از یک مرحله بازدید از فضای آزمایشگاه ، طراحی اختصاصی سکوبندی و جانمایی تجهیزات ثابت آزمایشگاهی را در قالب فایل دوبعدی و به صورت pdf برای مشتریان خود ارسال می کند . در این مرحله بعد از تایید کارفرما ساخت تجهیزات با بهترین متریال و رعایت استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند .

جهت بهره مندی از مشاوره تخصصی رایگان همکاران فنی ما در رابطه با طراحی و تولید اختصاصی تجهیزات ثابت آزمایشگاهی خود تماس بگیرید .