مراحل سکوبندی آزمایشگاه

مراحل سکوبندی آزمایشگاه

سکوبندی آزمایشگاه با توجه به کاربری آزمایشگاه ، مساحت و فضای آزمایشگاه ، محل آزمایشگاه و نظر صاحبان آزمایشگاه طراحی و اجرا می گردد . سکوبندی بدون فریم با داشتن های یونیت های بزرگتر فضای مناسبی برای انبارش مواد شیمیایی ایجاد می کند .

سکوبندی آزمایشگاهی H-Frame جهت آزمایشگاه هایی با دستگاههای سنگین مناسب هستند . استحکام و دوام بالای استراکچر های C-frame آن را به عنوان مناسب ترین و محبوب ترین نوع سکوبندی معروف نموده است، کوتاه تر بودن زمان ساخت و انعطاف پذیری بالای این نوع سکوبندی آزمایشگاه باعث شده براحتی قابلبت تغییر و مونتاژ مجدد را داشته باشد .
کاربری محیط مهم ترین المان در انتخاب نوع سکوبندی آزمایشگاه است . با این وجود سکوبندی آزمایشگاهی دوریس بگونه ای طراحی می گردد که علاوه بر مرتفع نمودن نیاز و در خواست صاحبان آزمایشگاه ها ، تمامی الزامات و استاندارد های مورد نیاز برای محیط آزمایشگاهی را اجرایی کرده است . علاوه براین نهایت انعطاف پذیری با در نظر گرفتن ارگونومی و زیبایی ظاهری در سکوبندی آزمایشگاهی دوریس پیاده سازی می شود .

مراحل سکوبندی آزمایشگاه در تجهیزات آزمایشگاهی دوریس

  • بازدید از فضای ازمایشگاه توسط کارشناس
  • جلسه با صاحبان ازمایشگاه جهت دریافت نظرات و در خواست ایشان
  • طراحی سکوبندی ازمایشگاه و ارسال طرح اولیه برای کارفرما
  • ساخت سکوبندی ازمایشگاه
  • تامین تجهیزات ثابت ازمایشگاهی
  • نصب سکوبندی در محیط ازمایشگاه

کابینت آزمایشگاهی

کابینت آزمایشگاهی با کاربرد های مختلف مانند نگهداری مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی از جمله تجهیزات ثابت و ضروری آزمایشگاهی می باشد که یونیت و کابینت های آزمایشگاهی دوریس حداکثر انعطاف پذیری را دارند و در اندازه، ابعاد، رنگ، جنس و مدلهای مختلف قابلیت سفارش و ساخت را داراست .تمام تلاش همکاران ما در دوریس در راستای فراهم آوردن محیط کاری امن و راحت است تا پرسنل آزمایشگاه ها در آن به سهولت بتوانند به کارهای خود بپردازند.

انواع کابینت آزمایشگاهی

  • کابینت آزمایشگاهی زمینی ایستا
  • کابینت آزمایشگاهی زمینی متحرک
  • کابینت آزمایشگاهی زمینی معلق
  • کابینت آزمایشگاهی دیواری
  • کابینت آزمایشگاهی سقفی

کمد آزمایشگاهی

کمدهای آزمایشگاهی راه حل های مناسبی برای ذخیره سازی ایمن مواد شیمیایی، اسیدها، مایعات و مواد جامد قابل اشتعال، گازهای فشرده شده و اسناد می باشند . کمد های آزمایشگاهی دوریس  با استفاده از متریال مرغوب و استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخته می شوند از این رو تمامی کمد های آزمایشگاهی دوریس از جمله کمد نگهداری مواد شیمیایی ، کمد نگهداری کپسول ، کمد رختکن آزمایشگاهی  سطح بالایی از ایمنی و دوام را جهت استفاده در محیط آزمایشگاه ارائه می کنند .

شلف مدولار آزمایشگاهی

شلف مدولار آزمایشگاهی  از ورق فولادی 5/1 میلیمتر در چندین قطعه و سایز مختلف و با پوشش رنگ پودری اپوکسی مقاوم به اسید، باز و حلالها می باشد، که قابلیت دسترسی سریع و آسان به تجهیزات نصب شده و تأسیسات آنها را دارد و میتوان ارتفاع طبقات آن را با اندازه مورد نیاز تنظیم نمود. شلف های مدولار آزمایشگاهی ساخت دوریس قابلیت طراحی و ساخت درابعاد و اندزه های اختصاصی را دارد .

صفحات رویه آزمایشگاهی

صفحات رویه آزمایشگاهی به دلیل تماس مستقیم با انواع مواد شیمیایی همواره در معرض آسیب و فرسایش هستن از این رو انتخاب صفحات رویه آزمایشگاهی مرغوب نیازمند دقت زیادی است .
تجهیزات آزمایشگاهی دوریس مفتخر است با داشتن نمایندگی رسمی و انحصاری آرپلاما گروپ آلمان، ارائه دهنده صفحات رویه آزمایشگاهی یکپارچه آسکیلان و سایر صفحات رویه اروپایی، کره ای، ایرانی و چینی سبد محصولات بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
انتخاب صفحات رویه آزمایشگاهی بر اساس نوع آزمایشگاه، مواد مورد استفاده در آزمایشات، محدودیت های آزمایش ها و … صورت می پذیرد . صفحات رویه استیل به خاطر عدم مقاوت در برابر مواد شیمیایی انتخاب مناسبی برای آزمایشگاه های شیمی نمی باشد ولی در عین حال مناسب ترین صفحه رویه برای آزمایشگاه های میکروبی هستند .
از طرفی صفحات رویه آسکیلان به دلیل قابلیت های منحصر بفرد و پوشش تمام نیازهای آزمایشگاه ها اعم از یکپارچی، ضد خش، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسید رقیق شده و … مناسب ترین صفحه رویه آزمایشگاهی می باشد.
صفحات رویه آزمایشگاهی سرامیک که با عنوان صفحه رویه ضد اسید نیز شناخته می شوند محبوب ترین نوع صفحه رویه می باشند .

نصب سکوبندی در دوریس

نصب سکوبندی و راه اندازی آزمایشگاه آخرین مرحله سکوبندی در تجهیزات آزمایشگاهی دوریس نیست و شروع همراهی چندین ساله با آزمایشگاه شماست.  بازدیدهای دوره ای  ، نصب و مونتاژ مجدد از خدمات پس از فروش سکوبندی آزمایشگاهی مجموعه دوریس است .