صفحات رویه کورین

صفحات رویه کورین

تمیزی و استریل بودن محیط آزمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است و هرگونه موادی هم که در این محیط ها مورد استفاده قرار میگیرد باید با سخت ترین استانداردها مطابقت داشته باشند. صفحات رویه کورین آزمایشگاهی ارائه شده توسط دوریس مقاومت بسیار بالایی در برابر آلودگی، ویروس ها، باکتری ها و مواد شیمیایی بی شمار دارد.صفحات رویه کورین، ترکیبی ظریف از آکریلیک، مواد معدنی و رنگدانه های طبیعی است که برای ایجاد یک سطح صاف و سیقلی ترکیب می شوند و تمام مواد از بالاترین استانداردها و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.​

 

مقاومت های صفحات رویه کورین

 

مقاوم در برابر آلودگی ها، صفحات رویه کورین مطابق با قوانین بین المللی LGA و NSF تولید شده و  به دلیل داشتن سطح بدون درز و سیقلی باعث شده هیچگونه رطوبت و به طبع آلودگی جذب این رویه ها نمی شود و جزو صفحات رویه ی مناسب آزمایشگاهی می باشد.

مقاوم در برابر آتش، صفحات رویه کورین با رعایت استاندارد های بین المللی ضد حریق تولیده شده است و برای مکان هایی که امکان آتش سوزی در آنها وجود دارد مناسب می باشد.

مزایا و معایب صفحات رویه آزمایشگاهی کورین

 

مزایا

تعمیر آسان صفحات رویه کورین، سطح سیقلی و بدون درز صفحات رویه کورین، امکان تعمیر و تعویض این صفحات را آسان کرده و این امر باعث شده این صفحات مدت طولانی تر کار کنند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

معایب

صفحات رویه کورین مقاومت بسیار کمی در برابر خراش، ضربه و تغییرات دمایی دارد و برای محیط هایی که مناسب است که کمترین برخورد با اجسام تیز و یا گرم و سرد را داشته باشد.

تنوع رنگ صفحات رویه کورین

 

صفحات رویه کورین آزمایشگاهی به دلیل داشتن پالت رنگی گسترده و انعطاف پذیری بالا هنگام نصب و برش این صفحات باعث شده تا سلایق زیادی را پوشش دهد.

جهت مشاوره تخصصی برای انتخاب صفحه رویه  مناسب و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در دوریس تماس بگیرید.

برچسبها

آزمایشگاه آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه شیمی آزمایشگاه میکروبی آزمایشگاه میکرو بیولوژی تجهیزات آزمایشگاهی تجهیزات ثابت آزمایشگاه خرید هود آزمایشگاهی خرید هود شیمیایی راه اندازی آزمایشگاه ساخت سکوبندی آزمایشگاه سکوبندی سکوبندی آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه داروسازی سکوبندی آزمایشگاه شیمی سکوبندی آزمایشگاه میکروب سکوبندی آزمایشگاه میکروبی سکوبندی آزمایشگاه چیست سکوبندی آزمایشگاهی سکوبندی جزیره آزمایشگاه سکوبندی میز وسط سکوبندی میز کنار سکوبندی و تجهیز آزمایشگاه شرکت سکوبندی تهران طراحی آزمایشگاه طراحی سکوبندی آزمایشگاه قیمت تجهیزات آزمایشگاهی مبلمان آزمایشگاهی میز آزمایشگاه میز بندی آزمایشگاه میز ترازو آزمایشگاه میز توزین میز وسط هود آزمایشگاه هود شیمی هود شیمیایی هود کانوپی پروژه سکوبندی آزمایشگاه کابینت آزمایشگاهی کابینت بندی کابینت بندی آزمایشگاه کمد آزمایشگاهی کمد نگهداری کمد نگهداری مواد کمدهای آزمایشگاهی