صفحات رویه آزمایشگاه

صفحات رویه آزمایشگاه

رویه سرامیکی ضد اسید آزمایشگاهی

ساخت صفحات رویه آزمایشگاهی در تهران و کرج از ملزومات تمامی انواع سکوبندی آزمایشگاهی می باشد. در سیستم سکوبندی آزمایشگاهی می توان انواع صفحه رویه را استفاده نمود

رویه سکو های آزمایشگاهی

این رویه ها با توجه به نوع کاربری آزمایشگاه و نیز نوع موادیکه در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد انتخاب می شوند.

شرکت سکوبندی آزمایشگاهی

ارائه سکوهای آزمایشگاهی ایمن، زیبا و با دوام، فضای کاری مطلوب و مجهزی را برای کاربر به وجود آورده و سبب ایجاد محیطی آرام و امن می گردد و این امر بدون شک تاثیر به سزائی در رضایتمندی، ارائه خدمات با کمیت و همچنین دقت بیشتر در فعالیت های تحقیقاتی کاربران خواهد داشت.

تنوع در جنس رویه سکوهای آزمایشگاهی بنا به نیاز کاربری از لحاظ تر یا خشک رویه ضد اسید HPL (اچ پی ال) با کاربری آزمایشگاهی. اچ پی ال (HPL) می باشد. صفحات HPL واقعی صفحاتی

جنس رویه های میزهای آزمایشگاهی

جهت زیرسازی میتوان از صفحات MDF و یا PVC استفاده نمود. جهت مشاوره و انتخاب صحیح رویه های میزهای آزمایشگاه خود با این شرکت تماس حاصل فرمائید.

رویه سرامیک گرانیتی 80 * 80 ایگل، رویه سرامیک، رویه اچ پی ال، رویه سنگ گرانیت، رویه سنگ گرانیت اسلب، سنگ ماربل، فنولیک رزین​

استفاده از رویه های یکپارچه سرامیکی ضد اسید از مزایای استفاده از رویه های یکپارچه است که می تواند کاهش درزبندی و رفع آلودگی ونصب آسان و زیبایی را بدنبال​

استفاده از مواد شیمیایی مختلف و برخورد مستقیم آنها با صفحات رویه اهمیت استفاده از صفحات رویه مرغوب را صد چندان می کند و دقت بسیار زیادی در انتخاب آن باید انجام شود.
تجهیزات آزمایشگاهی دوریس مفتخر است با داشتن نمایندگی رسمی و انحصاری آرپلاما گروپ آلمان، ارائه دهنده صفحات رویه آزمایشگاهی یکپارچه آسکیلان و سایر صفحات رویه اروپایی، کره ای، ایرانی و چینی سبد محصولات بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

انواع صفحات رویه آزمایشگاهی

نگهداری از صفحه رویه آزمایشگاهی

صفحات رویه ازمایشگاهی، همواره در معرض آسیب های ناشی ازمواد شیمیایی خورنده و اسیدی ،  برخورد اجسام سخت و یا تماس با تجهیزات  با دمای خیلی بالا و یا خیلی پایین هستند  از طرفی  طبق استاندارهای محیط آزمایشگاه صفحات رویه باید قبلیت ضد عفونی شدن و بدون درز و شکستگی باشند تا محلی برای تجمع آلودگی ها ایجاد نشود . هزینه نسبتا بالای صفحات رویه امکان تعویض و یا تعمیر زود هنگام صفحات رویه را برای صاحبان آزمایشگاه دشوار  کرده است . صفحه رویه سرامیکی  به دلیل ضد اسید بودن و مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی محبوب ترین صفحه رویه آزمایشگاهی است .

تجهیزات آزمایشگاهی دوریس نماینده انحصاری آرپاما گروپ آلمان در ایران صفحات رویه منحصر به فرد آسکیلان را در سکوبندی های خود به کار می برد . صفحه رویه آزمایشگاهی آسکیلان در برابر انواع مواد اسیدی و باز  ، ضربات ناشی از برخورد اجسام و … کاملا مقاوم بوده و به دلیل یکپارچگی و قابلیت آنتی باکتریال بهترین گزینه برای سکوبندی آزمایشگاه است . تنوع رنگی این صفحات رویه ضد اسید از دیگر مزیت های  سنگ آسکیلان است .

کدام صفحه رویه برای آزمایشگاه ما مناسب تر است؟

صفحات رویه آزمایشگاهی بر اساس نوع آزمایشگاه، مواد مورد استفاده در آزمایشات، محدودیت های آزمایش ها و … متفاوت می باشد به طور مثال صفحات رویه استیل به خاطر عدم مقاوت در برابر مواد شیمیایی انتخاب مناسبی برای آزمایشگاه های شیمی نمی باشد ولی در عین حال مناسب ترین صفحه رویه برای آزمایشگاه های میکروبی می باشد.
البته صفحات رویه آسکیلان به دلیل قابلیت های منحصر بفرد و پوشش تمام نیازهای آزمایشگاه ها اعم از یکپارچی، ضد خش، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسید رقیق شده و … مناسب ترین صفحه رویه آزمایشگاهی می باشد.